five days ago

hej !

fem dagar sen sist jag skrev. långledigt så härligt man ville verkligen inte go back to reality. men vi verkar ha tur med vädret. hela helgen har det varit jättefint väder och idag när det är jobbdag igen så är det mulet. just great isn't it ;)

Iaf jag har stora projekt på gång (igen ) men tror jag kommer bli klar med detta denna vecka. Eller jaa det som ska synas iaf hehe.. småsaker går ju in efteråt. Detta projekt är mitt rum.

Mitt andra projekt som jag egentligen vill bli klar med så jag slipper tänka så mycket vill aldrig bli klar. det kanske inte är mi destino, iaf det enda som jag väntar på är ett möte och få ett : självklart vi hjälper dig och efter det ett Ja . Håll tummarna för mig nu :) Men först den där jäkla samtalet till mötet..

Nej nu ska jag väl fortsätta med det jag ska göra innan jag ska iväg. Adios !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0