...

det är verkligen skit svårt att försöka visa en stark och glad sida när man vissa dagar verkligen saknar vissa personer och det går inte att förhindra eller försöka umgås med andra för att dom är inte dessa människor. hur nära dom en står en också..

Varje söndag har jag en "date" med mina 2 lokiis (kusiner) från el salvador men igår kunde dom inte ta sig till cybern och jag får sån längtan att snacka med dom att jag sitter fastklistrad framför datorn varje söndag vid samma tidpunkt men igår blev de inge snack och då blev längtan ännu större. Ibland skulle jag vilja att alla mina släktingar bodde i samma land :(


Jag saknar mina kusiner och mitt hemland väldigt mycket !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0