bläää

Hej ! förlåt för tidigare inlägget men behövde få ut de där ..

Jag har knappt kunnat njuta av denna fina vårväder vi hade idag pga av förkylning så fort jag gick så började det rinna ur ögonen och nysa.. jag kände av den igår men imorse aj aj aj min hals o det bara rinner ur näsan nu mot kvällen börjar jag även känna mig lite svullen o röd, mina halsmandlar börjar även se en aning stora ut. Hoppas verkligen inte det blir värre, I don't want to..

Jag har iaf fixat lite med en lek vi ska göra på lördag, hoppas förkylningen är borta tills lördag då vi ska fira min faster :)

Nej ska väl dricka chocolate med en bit quesadilla(salvadoransk) och kolla på Chuck !

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0