2011-04-27

Gårdagen blev en konstig dag men nu börjar man om igen. Så idag har jag rensat allt och massa fattas att packa ner i lådor. Jag är verkligen en samlare men har nog aldrig fattat hur mycket grejer jag har som jag egentligen inte behöver. Ska slänga massa smycken också som har blivit fula eller som jag aldrig använder.. vissa har jag haft sen jag var 13 haha ..
Det måste vara svårt o packa ALLA sina grejer, jag håller liksom ba på o  packa för att göra om mitt rum men dom som flyttpackar måste va extremt jobbigt.

Men jag tror allt kommer bli riktigt bra sen förhoppningsvis blir jag klar till helgen då vi får lite besök :)

Garderoben tar jag tag i sen när jag har fått hem min skogrej som jag beställt och även min stång så jag kan hänga upp alla kläder. Ska bli så kul att ha endast en garderob med hängda kläder och en sån där skohållare längst ner, mina skor som inte har kartong slipper lida då :P


Får väl fortsätta nu.

Adios !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0