2011-04-21

Dagarna går fort och vi har faktiskt bara en vecka kvar av april.. Sen är det fan "sommar". Tiden rinner iväg. jag vet inte om jag kommer hinna göra det jag måste göra.. det är 4 månader sen jag kom hem från E.S  och det känns som om jag nyss kommit hem. Och det har hänt massa positiva saker därborta, när jag väl återvänder dit så kommer det finnas nya familjemedlemmar och ett vackert hus !!
Vägen upp till mamita o papita kommer inte alls vara läskig och man kommer kunna åka upp o ner från berget till stan hehe..

Iaf idag är det torsdag och vädret är hur bra som helst, man känner sig så lycklig, molnigt men det är riktigt varmt.  Så på schemat idag är att bränna några dvd från E.S sånt som vi inte har hunnit bränna och sen börja fixa lite påskmat, som tex tamales pisques och torrejas , yumii ! Och något jag tyckte var lite roligt som hände igår. En kvinna som är fotograf frågade mig om jag någonsin ställt upp som modell, självklart har jag inte det, bara till skolprojekt o så men det roliga var att hon trodde hon hade fotat mig till nån underklädsreklam till nån tidning haha.. No way i told her.. men hon skulle väldigt gärna vilja fota mig. så hon fick mitt mail så hon kunde maila om kommande "uppdrag" hon skulle ha.. Skulle vara roligt om lilla Jag, kommer med i nån annons eller modetidning :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0