2011-04-13

hey fox.. sjuklingen skriver några rader.. jaa va ska man säga super förkyld , så här förkyld har jag aldrig varit ! trodde jag hade fått den värsta förkylningen när jag var i E.S men nope detta är !!

Har tagit massvis med tabletter för att bli bättre för får definitivt inte vara såhär förkyld på lördag.
Ska nog leta upp Viro-Grip (från el salvador) med den blir jag verkligen bättre !!

Iaf så har jag nu på morgonen fixat mina naglar och ska snart äta lunch o efter lunch fixa håret. Yey. ska nog oxå hinna ut på en liten- ta in frisk luft- promenad. men under tiden ska jag fortsätta slappa åt Camila.

There songs are just soooo beautiful !

Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0