2011-04-12

God kväll

Asså kan ni fatta att det är typ 2 veckor kvar av april sedan är vi i maj o då är det nästan sommar.. sjukt hur fort tiden går. mina beslut har tagits o det känns som om tiden jag bara ville njuta av kommer passera förbi lite för fort o så börjar allvaret..

Iaf back to now. Förkyld som ba den och ont i halsen börjar av ta lite men börjar istället få hosta. kommer bara snuvan försvinner till fredag eftersom vi åker till norrköping på lördag och man vill ju va fit for party då hehe

Jag håller iaf på med den där grejen vi ska göra som jag tror hela släkten kommer digga :D 

Iaf så försöker jag "njuta" av mina dagar. imorn ska jag nog förändra mitt hår.. hoppas bara jag hinner !

Nu sova. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0