19 april

Hej !!

Några dagar sen sist jag skrev men har inte haft tid eller ork att skriva..

Lördag och söndag spenderades i Norrköping med släkten o vänner, hade väldigt, väldigt trevligt. Gårdagen spenderades med kusiner o syskonbarn och så har även denna dag varit. Man tror att sitta barnvakt åt 6-9 åriga barn är lätt men nej, dom har sämst fantasi o man måste hitta  på massa att göra åt dom så de inte blir uttråkade så jag är väldigt trött. och inte nog med det, huset blir fullt av ungdomar så massa mat har man även fått gjort så att alla också får :P

Och mina planer har jag inte börjat med, skulle börja gå morgonpromenader denna vecka men varken igår eller idag har jag kunnat gå o imorn blir det tidig arbetspass så förhoppningsvis kan jag börja på torsdag. Men vi får se hur det blir.. Nej nu ska jag försöka vila en stund o passa barnen ! Bye bye

Ha en trevlig påskvecka !

Btw Grattis till min käre far och systers man G. som båda fyller år idag :) !!!

Jag o mina kusiner i lördags !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0