What I want and don't want

Jag har underhållt mig med lite bloggar, tv, kaffe och jag är nu uttråkad! Ska nog ringa min syster så hon kan hämta mig så följer jag med till A's träning..Orkar inte va här längre.

Iaf så har jag även tänkt på en grej. Nu när jag ska åka utomlands så ska jag bada rätt så mycket och vissa dagar kommer vi vakna tidigt för att åka till olika städer osv.. Jag har ju inte rakt eller lockigt hår utan det är lite vågigt men eftersom jag har rätt så kort hår så blir mina "lockar" inte lockar utan dom blir halvlockar och svänger åt olika håll och jag har väldigt tjockt hår så det tar tid att platta håret, speciellt efter att man har fönat det..

Då kom jag på en grej. Varför inte rakpermanenta det? eller permanenta det lockigt?

Usch när jag får idéer så är det inte bra för jag går runt o tänker på det..

Med rakpermanent så slipper jag ju platta håret så ofta och när jag duschar så kommer det ju va rätt så rakt, och om jag permanentar det lockigt så kan jag ju variera, lockigt och sedan platta när jag vill ha platt.. det sliter ju på håret vilketsom.. Ska väl snacka med tjejerna på jobbet om vad dom tycker är bäst..

Ska snart klippa håret kortare  sen får vi se hur jag gör.

Btw, Rihannas frisyr är såå snygg ! Ska antagligen klippa mig ganska kort strax innan jag åker, dock inte såhär kort.

Rakt..



Eller ...Lockigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0