What a surprise

Usch va jag är trött, ni anar inte ! jag skulle vilja sova ett tag men jag blir alltid så hängig efter att jag vaknat så ska skippa det. Jobbet gick väl bra, dock gäspade jag mycket haha precis som jag gör nu..sov väldigt dåligt i natt o så gick jag o la mig rätt så sent för att gå upp då jag gick upp..

Min bror är sjuk, min syster är typ sjuk" och min andra syster har ont i ryggen, värst va alla blev sjuka!  jag är den enda som har klarat mig bra, har dock vaknat med ont i halsen 2 dagar nu..

Sen jag kom hem så har jag o bror kollat på novela.. vi kikar på en ny då det inte finns nya kapitel på den andra, men dom kommer väl upp ikväll eller imorn. Den här är också bra !!

Igår blev det en sen kväll då jag satt o snacka med massvis med folk speciellt med en kille som gav mig en kärleksförklaring, såå söt, blev lite små röd om kinderna då jag för det första tyckte han sa massa fina grejer men han är lite ung.. men gulligt av honom, blev faktiskt chockad.. väntar på att en annan kille ska säga såna fina grejer till mig !! Så att man kan bli käääääär :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0