We most go on

Jag har sovit så fruktansvärt konstigt i natt att jag är skit trött. Har varit vaken ciruks 1 timma o jag kan garantera att om jag går o lägger mig så somnar jag!

Iaf så drömde jag en skit konstig dröm (som nu är glömd) vaknade upp as svettig, alltså va den verkligen konstig eller läskig. Har aldrig någonsin vaknat upp sådär.. fy fick byta pyjamas..

Idag är det fredag och jag har inte alls mycket att göra så ska väl fixa mig o göra mig "höstsnygg" o dra mot stan o fixa det jag ska fixa sen får jag väl ringa kusinvitamin om hón vill hänga lite? eller nå..

Det enda på schemat är ikväll då jag o syster ska vaxa bena, för första gången för henne så lär bli kul haha, vi har sagt att vi ska vaxa bena minst 2 gånger innan vi åker iväg så vi slipper gå runt o raka bena där borta :P

Herrråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0