Visste ni att..

...Jag alltid försöker se det positiva o inte det negativa i alla möjliga saker.
...Jag som person är väldigt glad.
...Jag är en perfektionist.
...Jag är känslig av mig och för det mesta döljer jag mina tankar/känslor.
...Jag hatar att spy, se någon spy eller höra om saker som har med spyer att göra. Det värsta jag vet !
...Jag hellre umgås med killar än med tjejer. Självklart har jag mina underbara brudar och dom byter jag aldrig ut.
...Jag hatar falskhet.
...Jag är en drömmare.
...Jag älskar att träffa nya människor.
...Jag är en papegoja, håller aldrig tyst.
...Jag älskar allt med mode och skönhet att göra men att jag själv inte bryr mig så mycket att följa den, Jag kör med det jag känner mig bekväm i.'
...Jag älskar min familj, min släkt & mina vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0