Transformers

Nu börjar filmen, transformers, är det nån mer än mig som tycker killen i filmen är liiite söt ?? höhööö

Vet ni en läbbig grej.. En person sa till mig för flera år sen att jag kommer få en dröm slagen, alltså att det jag önskar mig kommer gå i uppfyllelse, och i somras så sa en man till mig att jag skulle få en grej, en sak som jag har önskat mig, och jag hade aldrig nämnt detta för honom...och nu på facebook så klickade jag på en quiz och där kom det fram exakt samma sak som dom andra sagt. Kommer jag verkligen få det här jag önskat mig ??

Visst man kanske inte kan lita på quiz man gör på facebook men egentligen hur kunde just jag som fått höra detta 2 gånger innan o få det på facebook idag ?

Lite creepydeepy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0