Torsdag 23-09-10

Hej !

Torsdag idag och en dag närmare min lugna helg !

Har ännu mer ont i halsen idag än igår det är sjukt jobbigt att svälja :(

Idag har jag min syster, pappa och farmor här så jag är inte själv vilket är skönt men ska snart dra mig till jobbet.. Imorn blir det en vääääldigt kort dag vilket är jätteskönt eftersom jag inte vill bli sjuk!

Hoppas bara det inte blir en dunderförkylning o att jag bara håller mig till ont i halsen, fast jag nyser stup i kvarten..

Tidigare har jag nämnt att jag inte ska svara på anonyma kommentarer men jag gör ett undantag denna gång!

Svar till en anonym kommentar:

Jag vet inte så jättemycket om deras konsert i Barcelona men kan berätta det lilla jag vet! Dom ska vara i Barcelona den 14 Oktober, konserten hålls på Palau Sant Jordi.
Beräknad tid till att konserten ska börja är runt 20.30. Dom kommer presentera en show med titeln "The Last" som kommer från deras sista skiva, fast självklart kan man hoppas att dom kör lite gamla låtar. Tyvärr vet jag inte priserna till konserten. Det kan du nog söka på ticket, eller på nån spansk sida, det är bara att googla !. Hoppas du fått svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0