Tjockis

Jag kommer snart bli tjock! Jag skojar inte, ni ska se vår kyl haha..

Folk som besöker oss tycker vi har för mycket grejer men så är det när man är många och alla tycker om olika grejer o man äter mycket. Nu till att jag kommer bli tjock, vi har inte bara chokladrutor kvar utan mamma gjorde igår äppelpaj, farmor tog med bullar, nu har man massa fikabröd haha.. och vem är det som äter mest av det? Joo jag, för jag älskar sötsaker !!

----
Nu till något annat, Ni vet att mina favorit färger är Svart, Grått, Lila, Rosa, i vissa fall Rött.
Peggy Sage har tagit fram en Autumn/ Winter collection inom make-up och naglar och dessa färger är prioriterade!

Har bara lust o beställa massa grejer !!
Vem vet jag kanske beställer lite till jobbet..





Kolla på läppstiftets färg! Cerise, Live it !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0