Thursday , last september

Sista september idag, Wihoo några dagar närmare! Nästa vecka, exakt den 7 är det 2 månader kvar !!!

Kan ni fatta det, 2 månader !!! Kommer gå så fort, jag är lite rädd att det kommer gå lika fort därborta..

Nu ska jag snart hoppa in i duschen o fixa mig snabbt för att dra till jobbet. Efter jobbet åker jag till Västerås, ska shoppa lite behövliga plagg till en grej jag ska göra. Skulle åka imorn då jag är ledig från jobb men systern min ringde o sa att de är kvällsöppet och det kommer va cirkus 20% rabatt på alla butiker? Så jag sticker idag haha

Så min syster möter upp mig i vässan sen kommer vi gå runt på stan, hoppas nu bara jag hittar de jag ska ha !

Nurå duschen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0