Såå typiskt!

Jag ahr gjort mycket idag trots att jag mår lite halv bra.. ont i magen..

Har äntligen sytt upp mina byxor som jag har gått o vikt men orkar inte med det längre så nu sitter dom bra, sedan ska jag fixa 2 klänningar som jag fått men aldrig använt för jag tycker dom är för långa,..så dom ska jag också fixa, hoppas bara att jag inte förstör dom haha..Nerå jag är en bra sömmerska ;)

Och till det typiska, Jag har alltid drömt om att få se några av mina favvoartister/band, Aventura är en av dom och dom ska va i Barcelona i Oktober men eftersom jag ska utomlands i december så kan jag inte åka dit.. men sen kommer det andra. Dom ska också dit jag ska fast 1 och ½ månad innan jag ska dit!! Kunde dom inte ha varit där när jag är där ??? såå typiskt att sånt händer.. och biljetten in till dom i E.S är mycket billigare än iinträdesbiljetten i barcelona.. så jag hade ju verkligen velat gått !!

Jaja kommer väl ha tur nån gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0