Romantik!

Just nu så ringer massa människor in till radio fiesta. Det mest romantiska jag har hört på radio, hörde jag nu.

En man ringer in och berättar att han o hans tjej/fru har idag varit tillsammans 28 år sedan ber han radioprataren (primo chomo) sätta på Marito Rivera y su grupo bravo- Basta y sobra.

Inte en dålig låt ska jag säga, texten är helt underbar och refrängen "contigo mujer basta y sobra" = "kvinna med dig är det mer än nog" Alltså han behöver ingen annan . Såå romantisk att säga det på radion, om jag hade varit hon, så hade jag defintivt börjar gråta. Tänk er vara på jobbet och sedan höra detta???

Här får ni låten iaf !

Kommentarer
Postat av: carnalito

hola ! quiero decirte que eres la chica mas

linda,romantica y tierna que he visto eres muy bonita me gusta tu humor a mi tambien me gusta el primo chomo me imagino que tu signo a de ser acuario

igual que yo.

he querido saludarte las veces que te he visto pero

no me he atrevido ya que veo que tienes muchos admiradores.

te vi hace dos años en un campeonato de fotboll en arboga por primera vez y desde ese momento vi en ti que eres una chica muy especial dificil de encontrar

vivo en stocolmo y me gusta bailar salsa

te gusta bailar a ti tambien?

espero no se moleste por haberle escrito

2010-09-18 @ 16:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0