Pics

Jag har ju glömt o visa er min nya skinnjacka(imitation) Så här får ni nu en bild på hur den sitter. Den kommer från Bikbok o kostade vid mitt köp 299(nyhet).
Och sedan måste jag få lägga upp en annan bild som jag tog idag och som jag sedan skickade till en kompis som skulle visa sina skills.. fy va fin bilden vart !!! Ser ut dom om den är datagjord men nej han gjorde den på nån lektion som han hade i skolan idag. Den vill jag ha inramad !






Jag satt o snacka med honom på msn, han bor inte i Sverige.. o han hade precis börjat sin design lektion och han hade ingen inspiration så han frågade om jag kunde skicka nån bild, från början kändes det lite konstigt för han bad mig ta bilder som den här.. fundersam osv.. för tydligen så är bilder man kollar åt sidan finare vid skissning eller va de heter pga skuggorna som bildas. Alltså den är fiin för han har fått med allt ! Alltså skulle jag ha gjort en sån här så hade den verkligen INTE blivit bra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0