Onsdag!

Okej hörrni, det är redan onsdag och det är den 15 september alltså är det El Salvadors Nationaldag !!

Såå alla salvadoreños, ha en kanon bra dag !!! Om man ändå kunde fira som i El Salvador, alla skolor går parad, cachiporras dansar, folklore grupper dansar till skolorkesternas musik. Det är så fint ! Dock har jag aldrig sett de in real life, ba typ inspelningar, nån gång ska jag åka vid detta datum så jag får se det själv :)

Jag ska snart dra mot jobbet men ärligt talat så orkar jag inte, sovit skitdåligt.. Gick o la mig as trött men när jag väl låg i sängen kunde jag inte sova..somnade till slut men iaf..Sedan har jag vaknat med ont i halsen, hoppas verkligen inte att jag blir sjuk för på lördag så måste jag på topp!!

Nej nu måste jag nästan skynda mig.

Kolla på videon allesammans !
Dock är detta inte inspelat i E.S men skolbander kommer därifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0