Oldies day

Idag har det varit en sån där intensiv dag, då allt har gått för fort på jobbet och jag har inte hunnit sätta mig och därför allmänt trött o ont i bena.

Speciellt när man måste va så noga.. gamla kunder är så känsliga att man måste va försiktig o hjälpa till. Min äldstaste kund någonsin har jag haft idag hela 88 år, han har alltså 12 år kvar för att fira 100 !

Jag blev så chockad när de sa att han va de, han såg ut o va en 68 åring man haha, så frisk, men det var även hans fru och den andra damen också, väldigt unga såg de ut :) men dom är dom trevligaste människorna man kan behandla.

Äntligen kunde jag äta mat utan att må illa och eftersom jag var såå hungrig åt jag as snabbt o har även fått i mig kakor o kaffe, haha

nu är jag mätt o belåten. skulle vilja göra nåt men ack så trött jag är !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0