My lucky day

Nyss druckit kaffe och har även precis kommit hem. Jag hade världens tur idag haha

-hittade mig 200 kr på en bänk, och vad gjorde jag ? Joo jag gick in o köpte ett par nya tröjor och ett par leggings på Titt-in, dom har ju fortfarande erbjudande så jag shoppade lite hihi.. alltså jag behövde verkligen nya leggings och sedan nya tröjor, så slösade endast 150 kr på det så 50 kr kvar. Jag hade ju sagt att jag inte skulle slösa pengar på kläder o att jag skulle spara till resan för att köpa därborta men det var ju ändå inte mina pengar så då kunde jag köpa nytt och slänga lite gammal skit :P

Här kommer 3 grymma låtar ! En har ni nog hört förut men den här versionen är mycket bättre :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0