Music

Jag minns inte riktigt om jag har nämnt den här artisten förut. Jag försökte leta upp om jag skrev om honom men hittade inget så jag hoppas det är nytt hehe.

Från ingenstans har El Salvador fått en ny stjärna, hans artist namn är the king flyp.
Han la en dag upp en låt på youtube och helt plötsligt blev han känd. Han sjöng absolut inte bra och hade spelat in med en karaoke musik. Nu hör man hans låtar överallt, han kommer snart börja sin turné runt om i latinamerika, just nu har han bara åkt runt i El Salvador. han har gjort massvis med saker för dom fattiga och han lyssnar inte på alla taskiga saker som massa människor säger om honom. Han har även alla kända artister på sin sida och då snacka jag inte bara om El Salvadors kända artister utan andra. Nu finns en ny,förbättrad version av hans första låt som gjorde honom känd. Finns flera olika versioner som har kommit fram på senaste tiden och bland annat är den nyaste versionen i salsaton bäst !

Här får ni hans första försök när han gjorde allt själv hemma samt den nya med sin nya producenter !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0