Much better

Oh va skönt de var !, nu kan jag röra på nacken iaf .. blir bättre till imorn hoppas jag :)

min bror har för tillfället praktik på pappas jobb och dom kom nyligen hem, haha min bror är DÖD :P
Det är bra, annars gör han inte så mycket här hemma..haha


Well satt o kollade på en grym makeup artist, fashion designer mm han är ALLT. Han gör så fantastiska arbeten. Jag snackar om salvadoranska fashion designern Willie Williams. Han är så otrolig skicklig i allt han gör! Han är den man ska ringa i E.S om man vill vara extra extra fin. Dock bara kändisaar som har råd o betala honom. Han är inte bara stor i El Salvador utan världen över. Uff jag skulle vara den överlyckligaste(ja överlyckligaste) i denna värld om han fick designa min bröllopsklänning, fixa mitt hår o make-up , men haha de e en dröm!!

Han har arbetat med miss universe, på olika galor, latin grammys osv.. Från världens minsta land kommer denna superduper duktiga designern som mäts upp till andra stora designer som vi alla vet vilka dom är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0