Måndag 27-09-10

Måndag igen och med det ännu en vecka närmre mitt avresedatum.

Jag längtar oerhört mycket, speciellt efter att ha spenderat några timmar pratandes med mina vänner och släkt<3

Det är sååååå mycket vi ska göra.

tillbaks tills skrivandet.. jag är hemma med "sjukt barn" , stackarn blev väl sjuk i lördags efter den kalla dagen o vi som var ute i skogen flera timmar... Så snälla moster ställde upp :)

Så idag ska jag väl ta hand om sjuklingen och göra lite annat här hemma..

Sedan har jag börjat med att dricka välling... idag blev den inte så god så imorn testar jag att göra den på ett nytt sätt. De är ju nyttigt och mättande :)

Kommentarer
Postat av: Sundaboet

Äter du nyttigt? Önskar du att du åt bättre? Min blogg kan hjälpa dig att inspireras! Är en ung sjuksköterska som brinner för hälsa och nyttigheter :) Kom in o frossa! O glöm inte svara på frågan i senaste inlägget! redovisar era svar SEN!

2010-09-27 @ 17:16:16
URL: http://sundaboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0