Lördag afternoon

Hej kompisar!
Hur har ni det??
Jag har det bra.. är mega trött men så går det när man lägger sig sent och vaknar tidigt o håller igång och på det så äter man sopa de rez.. usch va man blir trött haha.
Jag följde med min syster till köping som skulle köpa massa grejer men nu sitter vi här i vardagsrummet hela familjen.. jag sitter med min brors dator i knät o farmor sitter vid stationära datorn...
Jag väntar nu på att min syster ska göra empanadas de platanos, super gott!!
Senare ikväll ska vi över till min syster o vaxa bena sedan ska vi kolla på film.. det är iaf planerna nu vi får se hur dom ändras med kvällens gång.
Nu ska jag fortsätta kolla på TV. Chaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0