Listo

Jag har lyssnat på Radio Fiesta El Salvador. Primo Chomo hoooy är så rolig,, haha han piggar upp en rejält :) mycket mycket bra musik också !!

Ibland vill man kunna ringa in o fråga vad vissa låtar heter men det går ju inte haha..

Iaf så har jag suttit och skrivit lite om vår dansgrupp samt om vad låtarna handlar om, alltså dom vi ska dansa imorgon. Ni förstår det är inte bara gå dit o dansa folklore, vi måste säga vad låtarna handlar om och var i El Salvador man dansar dom.. så jag har fått lite historia.. jag vet ju vad dom handlar om men inte var i E.S man dansar dom :P

Nu har jag lite ont i huvudet.. jag o mami fick våra ansiktskrämer igår och vi fick en parfym och jag lúktade på den men jag ville testa den så tog lite på ena handleden och gnuggade sedan mot den andre.. fyfarao va starkt det luktar så jag känner mig snurrig, har redan tvättat händerna med massvis med tvål men lukten sitter kvar. BLÄÄÄ

I will continue with my duties!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0