Jag måste bara...

..Få säga att jag verkligen vill att dagarna ska gå lite fortare, Dom har gått fort fram tills nu, veckorna rusar men nu efter att ha setat o kollat på bilder från senast jag var i El Salvador (första gången alltså) så känner jag att jag vill dit nu !

Jag vill träffa mina gosiga hundar, Tiara & Tyson, kommer sakna Terri, han är nu min lilla hund ängel men kan känna på mig att jag kommer trivas bra med den nya vovven China dock inte med katten, tycker inte alls om katter..Jag kommer defintivt fota dessa djur ! och om jag har turen även träffa Tiara & Tysons bebisar, dock är dom väl stora nu dom också, 3 år sen dom fick sina ungar och dom lever nog med andra familjer men jag kan ju hoppas på att de får en kull till snart hihi :P
Jag kan inte säga vad det är för ras på dom två men det är en liknande ras till pitbull...

Dom är dom finaste hundarna som existerar, nästan iaf.. Och så mina hästar hihi, fast va jag vet så kommer vi inte spendera så mycket tid ute på landet men den tiden jag är där så ska jag njuta av dom !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0