I'm happy

Ibland kan jag bli så glad, vissa människor vet hur dom kan få en att le.
Självklart har jag mina goingar här i Sverige som dagligen får mig att le och som alltid finns i mina hjärtan, där finns mina vänner och min släkt.

Men idag så ägnar jag denna åt min kusin som bor i USA. Jag träffade henne i El Salvador för 10 år sen. då bodde hon fortfarande kvar i E.S nu är hon i natten som aldrig sover, New York.. jag o hon var som ett då när jag var därborta och idag fick hon mig att le, samtidigt känner jag mig så ledsen över att 10 år har gått sen jag träffade henne. Hur svårt är det liksom att åka till henne ?? 

Och nu har jag bestämt mig. Om mina planer håller sig som jag har planerat så åker jag till henne under nästa sommar eller till nästa höst!

Saknar henne massor och jag är glad att ha henne som kusin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0