I will...

Soon flytta röven hemifrån till min syster. haha roligt det lät!

Ska joina henne med käk sedan har vi dansträning, förhoppningsvis tränar vi även zumba idag..

jag o min bror har även kollat på El fantasma de Elena och nu är den fan föör bra !! vill att nästa kapitel ska upp så vi kan se fortsättningen! massa grejer kommer hända !

sedan satte jag på radio fiesta igen och gissa vilken grupp går på radion, La Noche, det är så att i El Salvador så är den sorten cumbia inte så modern.. där hör dom på cumbia med mer tempo.. iaf så vart jag chockad men musiken är ju så bra hihi !!

Nej ska ringa syrran nu o se om hon e hemma.


Kommentarer
Postat av: kiDDy

ey mira este video ;D, skit cool

http://wimp.com/merenguedog/

2010-09-02 @ 18:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0