grey

Precis druckit upp mitt glas mjölk o ätit mig en banan, nu hoppas jag att jag kommer sova gott.
Brukar alltid bli så hungrig annars..
Umgicks med min kusin ett tag, jag älskar att vi aldrig behöver hitta på något, utan vi kan bara vara. Det är inte så många jag har den relationen med. därför älskar jag min kusin ♥

Har även gjort lite planer med mamma, jag hoppas verkligen att båda grejerna blir av, för det kommer bli så härligt, typ som en semester under tiden man är på en semester. Ni kommer hajja sen när jag berättar.

Men just nu så sitter jag o kollar på lite bilder från helgen, jag bara älskar min hårfärg. precis som den är nu. Vill alltid ha det så (säger jag nu, fråga mig om några månader haha ) Fast så länge ska jag ha den såhär!

Love the redness!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0