Greaaat

God morgon!

Onsdag idag, shit var veckan går fort !! Och idag är vi inne i en ny månad. En månad närmre :D

Innan jag fortsätter inlägget ska jag önska min bästaste L grattis på sin 20-års dag!!!! Grattis grattis gumman, jag hoppas verkligen du får en fantastisk dag idag :) Puss och kram !!

Idag är jag som sagt ledig och ska ta o försöka städa  mitt rum, det ser inte trevligt ut att gå in där... Men jag är fortfarande trött.. Jag är ju så konstig, jag måste alltid sova på mage eller på sidan men så fort jag "råkar" lägga mig på rygg så drömmer jag skit konstiga grejer :S, I know.. fullmåne o nu detta.. jag är konstig !!

Nerå ska väl ta o göra det jag ska. Chao


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack så mycket gumman !! <3

2010-09-01 @ 15:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0