Freedom

Japp som jag sa tidigare..det började regna.. tror det är lite uppehåll just nu så hoppas det inte börjar regna när jag väl drar.. Men det skulle inte förvåna mig..

Igår så tvättade jag min halsduk, mössa,scarfs o fingervantarna. En av dom värsta sakerna jag vet är att ta på klädesplagg osv som legat i en påse eller i en karton took för länge.. usch jag ryser varje gång jag tar på sånt haha och jag kan inte ha på mig det förrän det är tvättat och jag kanske tvättade det innan jag la undan dom, jag vet I'm crazy.

Sitter just nu och försöker fördriva timman som är kvar med skitgrejer.. tror jag läst alla bloggar, kollade facebook, hotmail och andra konton jag har mer än en gång för jag har tråkigt.. har till och med tagit massvis med kort med mobilen men raderade bort dom för ingen var tillräckligt bra för att spara.. BLÄÄÄ jag har tråkigt haha...


Kommentarer
Postat av: Marina mamma till toñito

kom hit då:)

2010-09-14 @ 17:01:40
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0