Fagersta

Nu är jag hemma efter att ha spenderat hela, eller nästan hela dagen i Fagersta. Åkte först in till Västerås och gick runt i butikerna o väntade på att mina systrar skulle sluta. Jag köpte lite grejer för mina presentkort, bla smink, leggings, tröja och sedan av mina egna pengar så köpte jag en ny skinnjacka (imitation) för 299 kr då min gamla är för liten, jag har ju blivit lite rundare nu än då jag köpte den.. Lägger väl upp bilder sen.

Sedan så åkte vi till Fagersta.. det var lite kallt, vi fick nämligen dansa ute.. men det gick bra! sedan ville mina systrar åka dit vi bodde när vi bodde där:), allt var förändrat men de kände igen sig, minnen fick de väl tillbaka, jag var så pass liten att jag inte minns nåt alls :P

Imorn ska jag jobba, har den extravaganta bruden så får se hur det går. sedan ska vi väl kika på markanden och förhoppningsvis åker vi in till festen i Örebro, samt firar S :D

Nu ska jag fortsätta snacka med folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0