Estoy Soñando..

Mina planer ändras alltid, skulle ju städa idag men dammsugaren suger inte, påsen är full o det finns inte fler påsar.. suck !! Så det gick inte.. så har hittills inte gjort ett piss förutom fixat mig o ätit haha

Jag har funderat på en del grejer.. men tänker inte ta upp det här .. Iaf har även snackat med min kusin och hon har fått mig att bli taggad på att följa med till Skara nästa helg.. Det ska vara en ungdomsträff med ungdomarna från kyrkan. Brukar bli skitkul på såna "läger" så jag vill följa med men ska snacka med mami o se vad hon tycker.

Jag är även jättesugen på att äta empanadas de platano. Så gott men platanos är så dyrt här i Sverige, Vore det billigt skulle jag äta varje dag.. O tror inte jag har nämnt det förut men platanos för oss salvadoraner så är det kokbanan som man friterar men för andra som tex chilenare så är platanos -banan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0