en tanke-Big family!

Igår när jag gick o la mig så var jag så trött att jag hade lite svårt att somna, helt plötsligt kom jag o tänka på alla mina kusiner.. satt där o grubbla hur många jag hade totalt.. men det blev lite svårt att få ihop alla för sedan kom jag på att jag har flera kusiner jag inte träffat. Då började jag istället tänka på alla dom jag inte träffat coh det blev en del. Ska fråga mamma ikväll o se om jag räknat rätt eller om det finns fler :P

dom jag inte träffat i E. S är mellan 0-7 år tror jag, sedan har jag ju några i USA som jag heller inte träffat, totalt det jag räknade ihop var 7 st i USA och i E. S har jag 5 jag inte träffat. Fast kan ju va fler, som ja sa, kan va några jag inte räknat med men när jag tänker på hur många dom är , alltså 12 st så är det nästan så många kusiner vissa svenskar har totalt...Och nu har jag bara räknat med dom "nyaste" kusinerna och ni vet vi latinos räknar våra sysslingar som våra kusiner så där har jag några till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0