Crap...

Hej, tisdag idag.. snart har halva veckan gått igen, skönt med andra ord.

Idag är det exakt 10 veckor kvar!! kanske lite långt kvar men när man räknar om så är det ca 2 månader. inte alls långt kvar.

Igår var jag så glad när jag gick o la mig, jag är fortfarande superglad, dock vaknade jag med magkatarr :( jävla känsliga mage, hatar det !!
Blev lite jobb på morgonen men ni som har magkatarr vet att de inte alls är skönt.. så eftermiddagen blir väl o va hemma.. Och nu mer än nånsin är jag supertaggad till en grej och jag hoppas de går som jag vill, världens lyckligaste då. Lite mer fart på livet kommer jag få.. hoppas ba inte de blir nån problem med resan.. 

Berättar mer sen, som min mormor sa till mig en gång: "vill du att någonting ska slå in, berätta det inte för någon förrän du gjort det ".. Låter mycket bättre på spanska :P

Nu ska jag vila med sjuklingen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0