Cada minuto es otro mundo.

Hej!

Hur går det för alla ? har ni röstat nu? GLÖM INTE BORT, DET ÄR FÖR SVERIGES FRAMTID!
Jag tycker det är oerhört viktigt att få sin röst hörd, så att man inte står där o säger att dom inte hjälper en för då får man skylla sig själv om de parti man velat vinna inte vinner...

Yeee Well jag är hemma från Norrköping. Jag hade jättetrevligt, Kusiner o alla mina närmaste var där och jag tycker defintivt att vi ska göra såna här grejer ofta ! 
Middagen var fin, god mat, dricka etc sedan festen.. Vi dansade ju men det hade velat ha mer varierade rytmer som salsa, merengue o lite annat, det blir så långtråkigt med bara samma rytm.

Jag hade väldigt trevligt iaf !!

Nu sitter jag här o lyssnar på musik, ska snart även lägga in de bilder som togs igår. kanske dyker de upp här snart.

Tack tia A. För vi fick fira din dag med dig igår ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0