A Ti

Usch va jag helt plötsligt blev trött..
Ska nog gå o lägga mig redan nu. Går det inte o sova kan jag ju alltid gå upp igen :)

Promenaden gick fint, hoppas det hjälper lite med konditionen.. ni vet ju att jag inte kan gå super fort eller springa för mitt knä så jag har tur att hon vill gå promenaden i den takt vi går dom hihi fast så sakta går vi ju inte :)

Imorn kör vi iaf zumba och det gillas !!

Såg att Skånefruar har börjat och den lilla stunden jag såg på det så började jag skratta.  Dom första orden som kom fram var : Que bruta!  jag vet inte om alla var som denna kvinna, men vem faan kan inte tanka en bil ??? haha B.R.U.T.A

Well no por to say. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0