When the last leaves fall down

Torsdag redan, veckorna går så himla fort !

Igår vart det en riktig sova, slappa dag. Var så himla trött att efter lunchen så somna jag o vaknade nångång vid tre sen låg jag ba ner tills jag gick o la mig. Det var så skönt att kunna andas ordentligt i natt. Blev bara väckt av papi vid fem tiden men sen somna jag om o vaknade kl 10. Nu ha jag klätt på mig o ska snart fixa håret så mycket jag orkar. Funderar även dra en sväng runt kvarteret innan jag ska äta lunch.

Det måste ha blåst ordentligt i natt, vår körsbärs träd har nämligen tappat nästan alla löv, vilket den hade kvar igår när jag gick o la mig :P

Iaf så behöver jag en riktig massage just nu, för musklerna är inte okej just nu, det känns verkligen att jag behöver bli masserad i minst 30 min för att det jag har ska gå bort, någon snäll själ som vill hjälpa mig ? min mamma e ganska lat haha Och min arm är inte heller okej, feting blåmärke o ont gör det också !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0