wait, say it again !

Jag har precis kollat klart på Criminal Minds och jag har även fällt en tår till den. Fast jag är ju lite "sjuk" så det är därför jag är lite känslig.

Imorn måste jag göra lite ärenden på stan och ska även hinna träffa en kompis. Vaknar jag upp likadant som idag så måste jag ringa doktorn igen och se vad dom ska göra. En hel vecka med samma symtom, inte kul..Men som sagt sakerna jag ska göra måste göras så ska göra det ändå.
Det som är lite synd är att jag förmodligen kommer missa festen på lördag :( Buhuuu jag som hade längtat tusan till det !! men men vad ska man göra.. Vill hellre va frisk o kunna njuta av en fest istället för att gå lite smådepp o kanske bli värre dagen efter festen. Det är ju andningen jag har problem med så vore inte kul o bli värre när man är på själva festen.

Jaja nu ska jag kolla klart på tv sen sova.

Adió


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0