Remind Me, Remind You

Jag har haft en god stund för mig själv så unnade mig ett varmt bad, peeling, inpackning ja allt som ingår i "att behandla sig själv." Oerhört skönt o ba få pyssla om sig själv !
Dock led den varma badet att min konstiga ont i armen blev värre. jag har nämligen en konstig känsla i högerarmen, ni vet som om man måste knäcka den o så ? ska be mami massera sen.

Skrubbade även fötterna o har nu masserat in en ny kräm för fötter och guu så lena dom vart, det doftar som en blandning av vanilj och mint , låter kanske inte så gott men det luktar faktiskt gott o fräscht :)

Sen ska jag ta tag i o testa denna nya eye liner som är som en penna. Det sägs att de ska va lättare att dra fina linjer, smala som tjocka och att den sitter som ett smäck och den är väldigt färgpigmeterad. Brukar vanligvis använda ett annat märke på eyeliner men ska testa den. Tror den ligger mellan 80-100 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0