Rainy day

Vilken dag detta blev!

Jag har varit vaken sen fem för då gick mamma upp och sedan väckte dom mig för andres kom vid 7 tiden strax efter det kom sjuka flickan, R-C som jag skulle passa.. hon kräver mycket verkligen.. håller just nu på med lunchen o hon sitter äntligen lugn på stolen och väntar på maten haha, märker att hon är hungrig.

Vädret är ju sämst så kan inte gå ut med henne heller och hos oss finns de ju inte så mycket att göra..

Mer har jag inte att säga.

sist men inte minst så hälsar jag min kompis ett stort grattis på födelsedagen. Stolt över dig och vad du lyckats med, Jag är glad över att ha dig som vän.
Feliz cumpleaños tatar abuelo Victor Manuel F.♥


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: åh va kul :D kommer ni ha en massa erbjudanden också? vill ju komma in till dig och fixa någon gång ;-)

2010-10-07 @ 13:13:51
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0