ouhp

Jag har haft det för soft idag att morgondagen kommer kännas tuff.. tvätt/städ dag + att det ska komma snö imorn ??

Idag har jag iaf bakat kladdis som var mumsig, kollat på novela sen jaa ätit våfflor , massa gottis idag :D

Idag är det match mellan Real Madrid och Milan, är ingen stor fotbollsfan så lägger ingen energi på det men varför lägger alla så mycket snack på Zlatan ? det är väl inte ba han som kan få Milan att vinna? , jag är inte förtjust i honom, tycker inte alls han är så bra som alla tror, mer att han ska va en stjärna som alla känner igen på plan.. just that. Really alla matcher jag har sett så gör han inte så mycket..

Men eftersom jag inte är en realista så hoppas jag milan vinner, jag är en barca fan vid el clasico hoho..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0