Maravilloso

Härligt väder vi har idag !

Solen skiner och det är inte alls kallt. Jag var ute o cykla en stund och kan säga att jag klädde på mig rejält men blev istället supersvettig haha. Har ju haft lite svårt med andningen och ville ut o ta friskt luft o få igång kondisen.

Ni vet hur det är när man är sjuk, pulsen går i 200/300 så fort man rör sig.

Iaf idag vaknade jag mycket bättre än igår. Jag har hittills inte haft svårt att andas eller känt den där trånga känslan på bröstkorgen/ryggen. Jag tror även det är tack vare mammas massage, kändes otroligt skönt att få den, förhoppningsvis får jag en ikväll också. Vi har även kommit fram till att min säng är den som orsakat mig denna smärta. Har på längre tid nämn flera gånger att jag får ont i kroppen, speciellt ryggen så vi ska testa med en annan säng o se om det blir skillnad.
Jag känner mig lite små depp angående imorn. Vet ännu inte hur det kommer bli. Vill ju inte riskera o bli värre men ändå så känns det som om jag vill dit o skita i allt, trots allt har jag inte träffat V sen i somras o jag missade hans födelsedag ! Saknar alltså min vän hihi Och vi hade värsta planerna till imorn, me and my girls ;)

Vi får se hur allt leder till slut.

Nu önskar jag er en trevlig helg, tänk att vi nu ska avsluta oktober månad !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0