Love love love

Det finns människor som avskyr kärleken, som tycker det är något otroligt korkat, något dumt.
Hur kan man tycka det? det finns så många olika typer av kärlek, kärlek till sina föräldrar, syskon, kusiner, mor/farföräldrar, vänner och sedan pojkvän om man har osv.. Självklart kan man bli besviken och sviken men man kan inte gå runt o va bitter på att det är nåt dåligt? Jag kan inte förstå det.. jag ha så mycket kärlek att ge och blir lycklig av att visa den för mina nära o kära och att få kärleken tillbaka är det bästa.

Det funkar inte alltid men förhoppningvis så finns den rätta där ute för oss alla och då snackar jag inte om den rätta killen utan även vänner osv.. för visst har man haft problem med vänner också och dom bästa stannar alltid kvar.

Jag vill ba säga att jag älskar hela min släkt, alla mina tjej/kill kompisar och mitt liv.

Wonderful ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0