long wait

Ja hej mina vänner !

Kanelbullens dag och allt i dag men inga bullar har vi hemma.. mamma är inte hemma, vilket är konstigt haha hoppas hon har köpt några eller att hon bakar när hon kommer.

Ja nu ska jag berätta vad jag gjort idag. Dock har jag ännu inte fått nå svar men hoppas på det bästa.
Jag har iaf varit på en arbets intervju i Örebro. Förhoppningsvis resulterar detta positiv eftersom hon var så otrolig snäll och positiv med mig och det berättade hon redan vid telefonsamtalet med mig. Hon ville inte ens kolla på mina diplom ! haha Sedan berättade jag även om min resa men hon verkade förstå fullt och inte brydde sig så mycket om det, vilket är bra. Nu måste jag gå runt o vänta 1 vecka för att veta om jag får eller inte får jobbet.
Det som är bra är att det kommer bli ännu en plats ledig så om jag inte får på den nya butiken så kan jag ju få på en av dom "gamla".

Nu håller ni alla gulliga läsare/vänner tummarna för att jag får nåt av de !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0