La singüera musical

Dagen har flytit på bra..

Pappa var o klippte sig så hängde på sen har det blivit novela häng med bror.. grymt braaaa (börjar bli lite tjatit I know ) men va ska jag göra den är ju grym !!

Nu sitter jag här och är vrålhungrig.. vi ska äta pupusas :D

Blir som en mini celebration day för mitt nya jobb jag fått hihi.. morbror o J + mille är här och mina systrar great.

Sedan blir det fredags myyyyys.


OOOOCH imorn ska jag äta något otroligt gott till frukost, Quesadilla. Det är så härligt att vakna upp av den lukten..ba upp o dricka kaffe + äta quesadilla. mmm så gott :)
Jag skriver sen vad quesadilla är för det är absolut inte den quesadilla mexicanarna äter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0