la empujadita de la semana

Håller på med lunchen just nu och var även ut o hämta posten, det är inte så kallt ute idag så ska definitivt gå ut runt kvarteret efter maten o före förhäxad  :P

Jag kom på en grej. Just nu använder jag Höst/vinterkläder så varför börjar jag inte packa ner mina sommarkläder för? varför vänta till sista veckan när dom ändå ba ligger i klädskåpet ?

man kan ju lägga ner allt i väskan, o sen om man ändrar sig angående något plagg så är det ba ta ut dom ?

Jag tyckte jag var väldigt klok haha. Så vi får se om jag tar fram min resväska o börjar lägga in mina kläder.
Det är ju inte så mycket jag tänkt ta med, tänker ju köpa massa därborta. Kläder är ju inte det svåraste att packa ner utan jag tycker det är skor ?! Vad ska man ha för skor?  För killar är det lätt men för oss tjejer? Jisses jag kommer ha väldigt svårt o bestämma mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0