It's blowing.. A lot

Jisses va det blåser.. nu faller väl alla löv ner .!

Här luktar det mat, jag dör av hunger. Typiskt mig att börja laga maten när jag känner hur magen kurrar.. och sen känner man hur mycket det luktar och då bli man ju ba mer hungrig :P

Jag ska nog över till min kusin efter maten så har satt upp håret, det som går o få upp så att man inte får all hår i ansiktet när man går..

Sedan har jag tänkt på en sak.. varför är man besatt av Facebook? Alltså jag sitter där dygnet runt nästan.. :S För det är nog inte bara jag som är så, eller?

Det är sjukt, jag kan vara inne, tex nu men finns inget så loggar ut.. efter kanske 10 min är jag inne igen ? aja kanske inte direkt så överdrivet men ja ni fattar.. Kommer jag kunna lämna fejjan när jag är på min semester? alltså bror kommer ju ha med sig datorn så han kommer bära runt den vart vi än åker, kommer man sitta där varje dag eller kommer man glömma det ?

Detta går runt i mitt huvud nu, så ni vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0